luni, 13 septembrie 2010

Doamne...



Inalt mainile spre cer si strig ,,Salvit sa fi, Tu, Doamne! Adevarat Dumnezeu!'' Si glasul meu se continuua cu rugaciune. O, Doamne invata-ma sa te iubesc in fiecare clipa a vietii mele si la bine si la rau, invata-ma caiile Tale ca sa te urmez in toate zilele vietii mele. Fii lumina mea Isuse si nu lasa Doamne nimic sa ma desparta de Tine! Doamne, ajuta-mi sa infrang firea pamanteasca ca sa fac numai voia Ta. Pune , Tu, Doamne cuvinte de lauda pe buzele mele! Isuse, am nevoie de Tine, Domn al vesniciei! Multe as putea sa iti spun, dar toate ar fi in van daca inima mea nu te-ar chema si sufletul meu nu ar striga dupa dragostea Ta! Esti minunat Doamne, minunat si adevarat! O, Doamne deschide-mi ochii ca sa Te vad oriunde as merge! Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu