joi, 23 septembrie 2010

Cand am vazut...




Cand am deschis ochii si am vazut ca nu mai e nimeni cu mine, decat Isus, am spus:,,Daca este vreun om mai orb decat mine sa se ridice, si daca este o stanca mai tare decat inima mea sa o izbeasca valurile mari si sa o sfarme, caci astazi Domnul mi-a deschis ochiul si a sfaramnat inima impietrita. De azi alerg. Se aseaza inaintea mea campuri de bataie si oameni se ridica impotriva mea. Sabii se ascutesc si strigate de razboi se aud. Privesc la mine si strig ,,Uite, Doamne un pumn de tarana te cheama! Asculta Doamne ruga mea caci sunt slab si toate ma inconjoara, ziduri se fac in jurul meu ca mai apoi sa fie surpate peste mine, dar Tu, care esti Mantuitorul meu salveaza-ma caci sunt nenorocit!'' Si Domnul aude, si Domnul asculta si se indura de mine, are mila de mine si ma izbaveste! Laud numele Tau, caci Tu mi-ai dat viata mie si semenilor mei, esti minunat Doamne! Ramai Isus cu mine, caci de toti m-ar parasi nu ar exista veselie mai mare decat sa stiu ca esti cu mine. Ramai Isus cu mine caci in Tine ma incred si izbavire ca a Ta nu este si nici dragoste! Amin!'' Iar acum astept sa inchid ochii pentru vesnicie, ca sa fiu cu Tine!

Un comentariu:

  1. da, asa este, El ne asculta, El intotdeauna este cu noi si ne intareste dar asteapta ca si noi la randul nostru sa facem voia Lui si sa nu-L intristam! El este atat de bun! Glorie numelui Sau.

    RăspundețiȘtergere