duminică, 5 decembrie 2010

Un credincios adevarat.





Intr-o Biserica, pastorul isi incepe predica anuntand ca tinerii Bisericii au plecat prin spitale si inchisori ca sa vesteasca Cuvantul Domnului. Nimeni nu parea interesat de asta. Ba chiar pe alocuri uni cascau si alti priveau plictisiti la cel ce le vorbea. Cand pastorul lua Biblia, sa citeasca pasajul pe care il pregatise pentru a cea zi de Duminica, usa Biserici se deschide brusc, lovind peretele, iar in sala intra vreo zece mascati cu arme in maini tipanad in gura mrea, ca cine nu crede in Isus sa iasa afara, caci toti care vor ramanea vor fi omorati. Panicati oameni s-au imbulzid pe usa afara, calcandu-se in picioare care sa iasa mai repede, fara ca macar sa-si aminteasca cuvintele atacatorilor. In sala au ramas doar zece persoane, cu tot cu pastorul. Unul din mascati a intrebat.
-Cu voi ce e aici? Nu plecati?
-Daca traim, pentru Domnul traim. Daca murim, pentru Domnul murim. Deci fie ca traim, fie ca murim, noi ai Domnului suntem. A raspuns pastorul.
-Si bine faceti! Mascati si-au dat jos mastile si atunci s-a descoperit ca tineri Biserici erau atacatori. Un altul a zis.
-Acum puteti sa continuati predica, v-am scapat de crestini falsi!


Daca astazi ar fi sa-ti dai viata pentru Isus, ai da-o fara sa eziti? Sau pretuieste mai mult trupul tau si lumea asta trecatoare? Esti tu un credincios adevarat sau porti doar o eticheta de credincios? Cum vei fi gasit in ziua cand va veni Domnul? Veghezi sau dormi?

4 comentarii:

  1. frumos.cred ca cuvintele tale spun totul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit intamplarea acesta mai demult...O ADEVARATA LECTIE DE VIATA,DE CREDINTA...FII BINECUVANTATA!O mica sugestie:fundalul blog-ului nu se potriveste sau poate ca din cauza ca iubesc albul,ador culoriile dar cu negru nu ma impact si am alegie la culoarea neagra...scuze ca am indraznit...nu te lua dupa mine;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Angela, iti multumesc pentru sugestia ta, m-am uitat putin pe blogul tau si e foarte frumos si ALB... la cererea ta am sa schimb fundalul. Fi binecuvantata si tu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu vreau sa fie cererea nea neaparat dar asa mi s-a parut mie ca e mai bine...tu decizi...era doar o sugestie...RAMAI PE BRATUL DOMNULUI!

    RăspundețiȘtergere