miercuri, 22 decembrie 2010

Biblia




Cuvantul Domnului este viu pentru fiecare din noi. Dumnezeu are un mod aparte de a vorbi cu tine, prin Biblie. Scriptura este scrisoarea adresata in mod direct orcarui suflet insetat, impovorat sau fericit. Ea trebuie sa fie scutul si arma noastra spirituala impotriva ispitei si pentru biruirea incercarilor. Atunci cand citim din Cuvant, un izvor de apa vie se revarsa in inima noastra. Nu trebuie sa ne fie rusine cu Scriptura si nici sa tacem inaintea oamenilor din jurul noatru. Ea ne-a fost data spre a-l cunoaste pe Cel ce este desavarsit si spre a putea ajunge asemeni Domnului nostru. De altfel Biblia este hrana pentru noi, precum rugaciunea este aer pentru suflet. Fara aceste doua elemente cum am putea supravietuii spiritual? Domnul ne-a dat 24 de ore intr-o zi, in care putem face multe lucruri, deci sa punem deoparte macar o ora pe zi pentru rugaciune si citire a Scripturii.

7 comentarii:

  1. multumesc, la fel si tie>:D<
    nu ai pentru ce sa imi multumesti, eu mi-am zis doar parerea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de frumos:X ai multa dreptate, in tot ce ai scris ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna :)
    Te invit sa citesti :
    http://www.tipimaginar.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ati dori sa faceti schimb de link cu site-ul nostru? Asteptam eventuala colaborare pe mail. Avem pagina separata pentru partenerii nostri.

    RăspundețiȘtergere
  5. ADEVARAT spui. Domnul sa fie cu tine!

    RăspundețiȘtergere