duminică, 21 august 2011

Intoarcere pe Cale - Partea I


Intoarcere pe Cale- Partea I


Iar am luat drumul pribegirii

Prin scaieti si maracinii

Pe poteci de mult uitate

Prin visari si cantece desarte

Prin iluzii ce candva erau moarte


O clipa a fost de-ajuns

Sa stau in neveghere...

Un ceas ce sa facut

In ore de durere

Si-acum jalea mea-i cumplita

Si tare as vrea sa ma intorc

Sa ma intorc iara-si la lumina

Sa scot ce-am pus sub obroc.

As vrea sa intaleg mai multe

Dar inima s-a impietrit...

Se clatina pasii pe carare

Umblu ca un slabanogit

Port pe umeri o povara

Si la gat un jug

Si mereu ma intorc de unde am cazut


Timpul meu pe acest pamant sboara

Unde, Doamne te-asi putea gasi?

Sa te caut in zorii zilei?

Dar la lasarea noptii de voi striga

Imi va raspunde oare cineva?




A Domnului sa fie toata slava, cinstea si lauda in veci de veci!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu