miercuri, 27 aprilie 2011

Bucuria de a fi alaturi de Hristos




In incercari, in dureri si in suspine

Doamne stiu ca esti cu mine

In negura deasa de indoieli

Cand nori ploii nu mai trec

Doamne stiu ca te gandesti la mine

In ispite, lacrimi si suferinte

Doamne, Tu iti pui mana peste mine...


Cand imi este sete dupa Tine

Si sufletul imi tanjeste in mine

Doamne, stiu ca ma iubesti...

Cand zorii zile nu mai vin

Doamne, ia-ma langa Tine!

Asculta al meu glas, care Te cheama

Nu lasa inima mea sa se teama

De capcane si de vai...

Intinde-Ti mana cu blandete

Peste ale mele rani.....


Tu esti Dumnezeu si nu e altul,

Care sa aibe slava Ta

Laud Numele Tau, Doamne

Caci Tu imi aduci mantuirea


2 comentarii:

  1. Pace... unele poezii sunt scrise de mine altele le-am luat de pe internet, cele care imi plac mie. Cele de pe internet au scrise numele autorului. De unde ai dedus ca sunt copila?

    RăspundețiȘtergere