vineri, 11 martie 2011

E doar Isus ce ma schimbat...

Am cautat prin ale lumii zile

Slavi si laude intre file

Scrise cu culoare cenusie

Manjite cu pacat si lacomie


Am sperat si am zambit

De multumit, n-am multumit...

Si am ales flori si zambile

Ca sa calc in picioare zilele senine

Si sa ma umplu de amaracine


Singur in singuratate

Ma luptam cu ale lumii toate

Pacate, ce ma duc la moarte

Pribegind colo de colo

Fara cale, fara viata

Pe o linie de mine trasata


Dar cand o lumina in juru-mi a stralucit

Si de-a ei frumusete am inlemnit

Si un glas ce mi-a vorbit

Spre viata m-a ademnit


Am aflat ce nu stiam

Am gasit ce nu aveam

Am multumit pentru ce am primit

Si cu Isus sunt fericit


Flori si zambile sunt cununi

Si zilele senine sunt minuni

Azi lumea pentru mine s-a schimbat

Nu mai e om, nu mai e lauda pe care s'o caut

E doar Isus ce ma schimbat.





2 comentarii: